Autor |
Wiadomość |
ulud |
Wysłany: Śro 10:06, 23 Lis 2016 Temat postu: |
|
U mnie na początku sprawiało pewne problemy jednak teraz już działa tak jak powinno |
|
|
ulep |
Wysłany: Pią 12:28, 18 Lis 2016 Temat postu: |
|
Mi działa wyśmienicie. Gdybym nie trafił na forum to bym nigdy się o tym nie dowiedział, bardzo wam dziękuje za informacje |
|
|
yetix |
Wysłany: Śro 12:54, 09 Lis 2016 Temat postu: |
|
Działa świetnie. Na prawdę opłaca się zainwestować tak aby uzyskać jak najlepszy wynik |
|
|
ZabawnyJanek |
Wysłany: Pią 12:16, 22 Kwi 2016 Temat postu: |
|
tak sobie to działa |
|
|
ruspetriot |
Wysłany: Czw 21:55, 14 Lut 2008 Temat postu: |
|
hey-ya! dudes please tell me where can I found free porno |
|
|
plastik |
Wysłany: Nie 17:23, 23 Wrz 2007 Temat postu: |
|
wimax - moja na prawdę ostatnia deska ratunku. Jak się sprawdza w sieci netia? mam 15 km do nadajnika żadnych przeszkód fizycznych nie będę musiał brać nervosolu? |
|
|
mpuchatek |
Wysłany: Pią 16:08, 07 Wrz 2007 Temat postu: |
|
@di napisał: | W takim razie jakie są średnio pingi do stacji bazowej? Bo na wifi rewelacyjnie to często nie wygląda. |
BTW: Rozwiązanie Alvariona jest w 2. warstwie modelu OSI. Stacja bazowa nie ma adresu IP dostępnego od strony radiowej. Zatem jeśli w ogóle ma adres to aby się do niego pingnąć trzeba przejść przez ruter za stacją bazową. No chyba, że operator skonfigurował wszystko w jednym LAN i prosi się o hackera.
Co do czasów, to z samej specyfikacji interfejsu radiowego w WiMAX opóźnienie nie zejdzie poniżej 40 ms (20+20) w interfejsie radiowym. Dla głosu nie ma to znaczenia - tam się liczy nie tyle opóźnienie, ile jego stałość i stopień straconych pakietów. Z tym, że stopień może być zwykle dość duży i kodeki sobie z tym radzą. Znacznie gorzej na jakość wpływa nierównmierność opóźnienia.
Jeśli operator nie skopał dalszej części sieci, to samo radio nie powinno wpływać na jakość grania w sieci, czy VoIP. |
|
|
mpuchatek |
Wysłany: Pią 16:02, 07 Wrz 2007 Temat postu: |
|
@di napisał: | Ja mam jeszcze takie pytanie: skoro teoretyczna przepustowość Wimax wynosi 70 Mbit to jeśli mamy 35 klientów i każdy dostanie łącze 2 Mbit to mamy zajęte całe pasmo? Czy może wygląda to inaczej? |
W praktyce Alvariona nikt nie wyskoczy ponad 11 Mb/s. |
|
|
regis |
Wysłany: Pon 21:24, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
@di napisał: | Ja mam jeszcze takie pytanie: skoro teoretyczna przepustowość Wimax wynosi 70 Mbit to jeśli mamy 35 klientów i każdy dostanie łącze 2 Mbit to mamy zajęte całe pasmo? Czy może wygląda to inaczej? |
nie do konca
Zauwaz, ze te osoby musialyby generowac ciagle obciazenie rowne 2 Mbps, co w praktyce jest nie mozliwe(teoretycznie tak). |
|
|
@di |
Wysłany: Czw 23:40, 18 Sty 2007 Temat postu: |
|
Ja mam jeszcze takie pytanie: skoro teoretyczna przepustowość Wimax wynosi 70 Mbit to jeśli mamy 35 klientów i każdy dostanie łącze 2 Mbit to mamy zajęte całe pasmo? Czy może wygląda to inaczej? |
|
|
Robert |
Wysłany: Śro 1:01, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
Witam. Czy juz wiadomo kiedy beda uruchamian nastepne nadajniki Wimax'a miedzy innymi w Andrychowie?? Z informacji zamieszczonych na stronie SferaNET wynika ze ma to nastapic w 2007r ale moze wiadomo dokladniej kiedy to będzie?? |
|
|
regis |
Wysłany: Pią 21:07, 10 Lis 2006 Temat postu: |
|
kip9 napisał: | regis napisał: | technologia point-to-multipoint jaka niewatpliwie jest wimax nie pozwala na zejscie ze sredniumi czsami ponizej okolo 70-90 ms. Odleglosc jest nieistotna(praktycznie zaden wplyw),co wiecej zwiekszenie liczby klientow tez nie podnosi drastycznie pingow. |
Hmmmm, nie wiem na podstawie jakiej sieci Pan się wypowiada, ale jeżeli już chcecie takich konkretów - pingi między klientem a stacją bazową nie przekraczały 35 ms, straty pakietów praktycznie nie występują (chyba,że klient jest podpięty na słabym i zmiennym sygnale), a 70-90 to pingi od klienta do serwerów internetowych, w dodatku słabych (do wp są One sporo niższe). |
W sumie to ja sie nie znam, a ty na podstawie jakiej sieci ty sie wypowiadasz |
|
|
kip9 |
Wysłany: Czw 13:08, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
Co do gry sieciowej - tak jak pisalem, pingi rzedu 40 ms, wiec na ile ja sie orientuje w grach sieciowych, to nie powinno to przeszkadzac.
Natomiast jesli chodzi o blokowanie portow, to juz w zadnej mierze nie zalezy od samego WiMAX'a, tylko od struktury sieci providera. Jeżeli chodzi o firmę SferaNET, to jest możliwość wykupienia zewnętrznego adresu IP i wtedy wszystkie porty są otwarte. |
|
|
fr34 |
Wysłany: Pon 19:58, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
Witam! Mam pytanie. Jak wygląda gra online (np. StarCraft, Need For Speed MW) na WiMAX'ie. Czy występują opóźnienia na tyle duże, że uniemożliwiają bezproblemową rozgrywkę?
I jeszcze jedno, czy blokowane są jakieś porty? |
|
|
kip9 |
Wysłany: Pon 10:53, 11 Wrz 2006 Temat postu: |
|
regis napisał: | technologia point-to-multipoint jaka niewatpliwie jest wimax nie pozwala na zejscie ze sredniumi czsami ponizej okolo 70-90 ms. Odleglosc jest nieistotna(praktycznie zaden wplyw),co wiecej zwiekszenie liczby klientow tez nie podnosi drastycznie pingow. |
Hmmmm, nie wiem na podstawie jakiej sieci Pan się wypowiada, ale jeżeli już chcecie takich konkretów - pingi między klientem a stacją bazową nie przekraczały 35 ms, straty pakietów praktycznie nie występują (chyba,że klient jest podpięty na słabym i zmiennym sygnale), a 70-90 to pingi od klienta do serwerów internetowych, w dodatku słabych (do wp są One sporo niższe). |
|
|